JAUTĀ EKSPERTAM: AUTO-MOTO
auto pirksana Itālijā 07/09/2012

Velos pirkt auto Itālijā un vēlos uzzināt kā tas notiek Itālijā.Cik maksā pārrakstīšana un vai vēl kas vajadzīgs ja...

Atbild eksperts » Aldis Bite
Vispārējs viedoklis par Opel Vectra 1,7TD (1996.03.) 20/03/2012

Esmu iegādājies Opel Vectra 1,7TD (1996.03.)un gribu zināt kāds ir šī auto raksturojums kopumā, kādas varētu būt raksturīgākās problēmas...

Atbild eksperts » Aldis Bite
auto italija 08/03/2012

gribu pirkt auto italija un dzit uz latviju. cik sarežģīti tas ir un kas nepieciešams. kas ar tranzīta numuriem?...

Atbild eksperts » Aldis Bite
Uzdod savu jautājumu ekspertam »

TESTA METODIKA
Mazajā klasē izvēli visbiežāk nosaka tīri pragmatiski apsvērumi - ietilpība, funkcionalitāte, ekspluatācijas izmaksas, arī drošība, taču arī emocionālais patīk/nepatīk kritērijs ir pietiekami nozīmīgs, ja mazu auto esat nolēmis uzdāvināt meitai vai sievai. Tiesa, auto dizaineri dūšīgi cenšas, lai arī šīs klases spēkratiem piešķirtu atraktivitāti un pircējiem būtu lielāka izvēle.

TESTA KRITĒRIJI
Salona komforts 25%
Gaitas īpašības 25%
Vadītāja vieta 20%
Cena 20%
Dizains 10%
Aldis BITE | 21/06/09

Mazs, bet nopietns ripotājs (0)

Par spīti valstī valdošajai ekonomiskajai nespējai, mūsu valsts tomēr ir pret jaunu mazo auto ienākšanu tirgū. Vainojama gan augstā starta cena, kādu tirgotāji prasa par maziem spēkratiem, gan mūsu cilvēku prātā valdošie stereotipi, kas liedz mazu mašīnīti uz četriem riteņiem uztvert kā nopietnu vāģi vientuļniekiem un ģimenes cilvēkiem.

KIA Picanto
 
Redakcijas vērtējums
Picanto

Korejiešu rūķis

Ir lietas, kas mums dzīvo līdzās it kā savu patstāvīgu dzīvi. Mēs pie tām pierodam vai atrodamies tām blakus, pieņemot tās tikpat pašsaprotami kā laika ritējumu vai gadalaiku maiņu. Pēc kāda brīža, saskaroties klātienē, pēkšņi atskāršam, ka tās ir tikpat ērtas kā mājas čības un, iespējams, mums pat patīk.

Uz rakstu »

Patīk vai nepatīk ir gaumes jautājums, taču piecu gadu garantija ir spēcīgs trumpis.
Toyota iQ
 
Redakcijas vērtējums
iQ

Austrumu inteliģences koeficents

Pirms vairāk nekā pieciem gadiem Toyota Eiropas dizaina centrā Nicā sākās darbs pie īpaša mazauto, kas uz ielas aizņemtu iespējami maz vietas, taču tajā būru pietiekami ērti braukt vairāk nekā diviem pieaugušajiem. Tieši tad arī radās ideja radīt pilsētas mazauto, ko Eiropā jau 2009. gadā Toyota Motors Corporation varētu pārdot 80 000 eksemplāru.

Uz rakstu »
Lielisks perfekti un dārgi nostrādāts automobilis bezaizspriedumainiem lielpilsētu iedzīvotājiem.
 
 1  |  2  | Secinājumi

JAUNĀKIE VIDEO
Daudzšķautņainais Premium (3)
2010-05-07
Skaties video
 

Tagad ar Lancer degungalu (0)
2010-05-07
Skaties video
 

Četru riteņu spēks (7)
2010-03-27
Skaties video
 

Ženēvas autošovam - 80. jubileja (0)
2010-03-18
Skaties video
 

Audzējot pašvērtējumu (0)
2010-03-11
Skaties video
 

PARTNERI



Pieraksties jaunumiem | Reklāma NEXT.LV | Kontakti | Par mums | NEXT RSS | NEXT AUTO-MOTO RSS | Atradi kļūdu? 

Lietošanas noteikumi | Visas tiesības rezervētas © 2001—2017 SIA PIF International, Rīga, Brīvības gatve 214b, 4. stāvs.
Tālr: (371) 67383499. Fakss: (371) 67383099. E-mail: secretary@next.magazine.lv
Latvijas Rallija Portāls RALLYLV.COM | BESTRIGA.COM Tourist Guide | SK Media | FOTOKURSI | PC WEEK | WWW.CRN.COM.UA | FORBES Latvia

Orphus system