JAUTĀ EKSPERTAM: AUTO-MOTO
auto pirksana Itālijā 07/09/2012

Velos pirkt auto Itālijā un vēlos uzzināt kā tas notiek Itālijā.Cik maksā pārrakstīšana un vai vēl kas vajadzīgs ja...

Atbild eksperts » Aldis Bite
Vispārējs viedoklis par Opel Vectra 1,7TD (1996.03.) 20/03/2012

Esmu iegādājies Opel Vectra 1,7TD (1996.03.)un gribu zināt kāds ir šī auto raksturojums kopumā, kādas varētu būt raksturīgākās problēmas...

Atbild eksperts » Aldis Bite
auto italija 08/03/2012

gribu pirkt auto italija un dzit uz latviju. cik sarežģīti tas ir un kas nepieciešams. kas ar tranzīta numuriem?...

Atbild eksperts » Aldis Bite
Uzdod savu jautājumu ekspertam »

Editor's Choice

Auto-Moto » Krosoveri » Mitsubishi » ASX 1,8DID Intense Plus 4WD

Mitsubishi ASX 1,8DID Intense Plus 4WD (0)

Mitsubishi ASX Japānā zināms kā RVR un savā dzimtenē tiek izgatavots kopš 1991. gada. Pirmajās divās paaudzēs RVR bija kompaktais minivens, kuru Eiropā atpazina kā Mitsubishi Space Runner, bet ASV – Mitsubishi Expo LRV. Šobrīd par ASX  šo krosoveru dēvē Eiropā un Austrālijā, bet Jaunajā pasaulē to sauc par Mitsubishi Outlander Sport. Tas nav nekāds brīnums, jo abi krosoveri (ASX un Outlander) patiesībā atšķiras vien izmēru un motoru ziņā.  Dizaina autors ir Akinori Nakaniši (Akinori Nakanishi), kurš veidoja Galant un ConceptX dizainu, kas vēlāk pārtapa par moderno Lancer, proti, to, kas aizsāka jauno Mitsubishi korporatīvo stilu ar trapeces formas radiatora režģi un auto priekšpusē integrētu bamperu, kā arī jaunākajos Colt un Lancer piemītošajiem  niknu ērgļu acu galveno starmešu saktieniem. Mašīna izveidota uz  Concept cX bāzes, kuru 2007. gadā demonstrēja Frankfurtes un Tokijas izstādēs. Sērijveida ASX prezentēja 2010. gada Ženēvas autoizstādē.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Universāli » Volkswagen » Golf VI Variant

Izstieptais līderis (0)

Atcerēsimies, ka Golf Variant pazīstam tikai kopš 1993. gada, kad tirgū debitēja Golf MK3 Variant. Atšķirībā no priekštečiem, kurus ražoja trīs kontinentos, pēdējo divu paaudžu garie Golfi tiek izlaisti tikai Meksikā. Pēc trīs un piecu durvju sestās paaudzes VW Golf, kā arī Golf Plus iznākšanas, lai apmierinātu pieprasījumu, ražotājs paātrināja jaunākā Variant ražošanu. Gluži tāpat kā iepriekšējais MK5 paaudzes universāls, arī šis tiek ražots Pueblo rūpnīcā Meksikā.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Universāli » Renault » Megane Grandtour

Elegants, bet zagļiem neinteresants  (0)

Līdzīgi kā augstākās klases modeļu universāliem, arī Megane Grandtour ir dinamisks siluets un pievilcīgs aizmugurējās daļas dizains. Turklāt 4,56 metrus garais Megane ģimenes pārstāvis pircējus vilina ar funkcionālu salonu un 524 litru lielu bagāžas nodalījumu, ko vajadzības gadījumā var palielināt līdz 1595 litriem. Renault kompaktklases universālam ir par 62 mm garāka bāze (tagad 2702 mm) nekā modernākajam Megane hečbekam.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Kupejas / Kabrioleti » Mini » Cooper S Cabrio

Mazulis bez jumta  (0)

Pirmais Mini bija īsti neatkarīgs salinieks, bet jaunais modelis gan joprojām tiek ražots Oksfordā, taču pieder Minhenes autobūves gigantam BMW Group. Lai kā arī būtu, taču Frenka Stīvensona 2001. gadā radītais jaunais Mini 2007. gadā piedzīvoja jau otro paaudzi R56. Tā motoru palete tiek izgatavota, sadarbojoties BMW AG un PSA Peugeot Citroen. Ar atjaunināto kabrioletu R57 Mini pasaule tika iepazīstināta 2009. gadā. No priekšteča tas  atšķiras ar savādākas formas priekšējo bamperu, kurā izveidots plašs ventilācijas kanāls, kā arī lielākiem un dziļāk trieciena absorbcijas stienī novietotiem apaļiem miglas lukturiem. Viens no amiziantākajiem jaunievedumiem - openometrs jeb Open timer - novietots uz stūres kolonnas līdzās tahometram un mēra laiku, ko vadītājs un pasažieri nobrauc bez jumta.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 

Vaļējais Bavārijas greznums  (0)

Klasiskās piedziņas rodsters BMW Z4 pazīstams kopš 2002. gada, bet tas debitēja tikai 2008. gadā. Tā dzinēju klāstā šobrīd ir trīs sešu cilindru benzīna dzinēji - 2,5 litru dzinējs, 3,0 litru dzinējs un 3,0 litru twin-turbo agregāts, kas attīsta 306 ZS jaudu. Visi trīs R6 motori bāzes komplektācijā ir savienoti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Divus mazāk jaudīgos var komplektēt arī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu Steptronic, kamēr jaudīgākais Z4 pieejams ar septiņpakāpju divsajūgu transmisiju.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Vans » Citroen » C3 Picasso

Jaukā kumode uz riteņiem  (0)

Kādam šis auto atgādina uz sāniem apgāztu ledusskapi, citam - vecmāmiņas kumodi ar noapaļotiem stūriem, kuras daudzās atvilktnītes slēpj visu, sākot no omas adītām zeķēm līdz pat XXL izmēra kokvilnas apakšbiksēm. Arī C3 Picasso ir daudz nodalījumu, tādēļ šis auto uzskatāms par ļoti praktisku transportlīdzekli.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Vans » Renault » Modus

Auto, kas māca sevi mīlēt (0)

Pateicoties Renault/Nissan valdes priekšsēdētāja Karlosa Gona pūliņiem, franču/japāņu alianse atkal kļuvusi rentabla, turklāt atšķirībā no daudziem konkurentiem šī ražotāja produkcijai krietni cēlies prestižs un kvalitāte.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 
Auto-Moto » Hečbeki » Ford » Ka

Ducis līdz virsotnei (0)

Ford Ka vispirms redzējām kino - 22. filmā Quantum of Solace par britu superaģentu 007 Džeimsu Bondu , bet dzīvē aplūkojām nedaudz vēlāk - Parīzes autošovā 2008. gada septembrī.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 

Austrumu inteliģences koeficents (0)

Pirms vairāk nekā pieciem gadiem Toyota Eiropas dizaina centrā Nicā sākās darbs pie īpaša mazauto, kas uz ielas aizņemtu iespējami maz vietas, taču tajā būru pietiekami ērti braukt vairāk nekā diviem pieaugušajiem. Tieši tad arī radās ideja radīt pilsētas mazauto, ko Eiropā jau 2009. gadā Toyota Motors Corporation varētu pārdot 80 000 eksemplāru.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums
 

Vēl pārliecinošāks Zoom-Zoom (0)

Pirmās paaudzes Mazda 3 kopš tās izlaišanas 2003. gadā pārdota vairāk nekā divi miljoni eksemplāru un ieguvusi 90 dažādu auto izdevumu balvu. Mazda 3 modernākajai versijai ir dinamiskākas plūdlīnijas, tā kļuvusi garāka par 45 mm un augstāka par 5mm, kā arī nedaudz platāka. Aerodinamikas koeficents Cd sedanam tagad ir 0,28, hečbekam Cd - 0,32. Jaunā hečebeka pamatvērtības ir ekspresīvs un dinamisks dizains, precīza, sportiska vadāmība, kā arī ļoti kvalitatīvs interjers. 2010. gada versija Latvijā paradīsies šā gada maijā, kad arī uzzināsim tās precīzas cenas, kas var nedaudz atšķirties no šeit uzrādītājām, kas iegūtas no reģionālā importētāja Inchcape Motors.

Uz rakstu »
Redakcijas vērtējums

«  1 | 2 | 3  »
JAUNĀKIE VIDEO
Next Fotokursi
2013-07-30
Skaties video
 

Mihaels Zellers (Senior Director, Sales & Marketing TV/AV, Samsung Electronics Europe HQ)
2013-06-11
Skaties video
 

Jirgena Boinija uzstāšanās IFA 2013 preses konferencē
2013-06-11
Skaties video
 

TomTom pasākums Rīgā
2013-01-22
Skaties video
 

Parīze 2012
2012-10-06
Skaties video
 

Daudzšķautņainais Premium (3)
2010-05-07
Skaties video
 

PARTNERI



Pieraksties jaunumiem | Reklāma NEXT.LV | Kontakti | Par mums | NEXT RSS | NEXT AUTO-MOTO RSS | Atradi kļūdu? 

Lietošanas noteikumi | Visas tiesības rezervētas © 2001—2014 SIA PIF International, Rīga, Brīvības gatve 214b, 4. stāvs.
Tālr: (371) 67383499. Fakss: (371) 67383099. E-mail: secretary@next.magazine.lv
Latvijas Rallija Portāls RALLYLV.COM | BESTRIGA.COM Tourist Guide | SK Media | FOTOKURSI | PC WEEK | WWW.CRN.COM.UA | FORBES Latvia

Orphus system